Nieuwe website en web-portal

Door de Stichting Processen Verbaal (SPV) wordt op dit moment de laatste hand gelegd aan een nieuwe website en een nieuw web-portal. De planning is dat dit begin februari beschikbaar kan worden gesteld.

Dit betekent dat er voor u als aanvrager van ongevalsdossiers veel gaat veranderen.

Particulier
Particuliere belanghebbenden kunnen de aanvragen via de website doen en middels iDeal (of creditcard) de vooruitbetaling verrichten. Na betaling wordt de aanvraag in behandeling genomen. Deze aanvragers dienen zich bij iedere aanvraag online te legitimeren. De aanvragen worden individueel door SPV-medewerkers beoordeeld op betrokkenheid bij een ongeval.  Als een dossier aanwezig is wordt de aanvrager via e-mail in kennis gesteld. Deze e-mail bevat gegevens waarmee u via de website kunt inloggen on het dossier te downloaden.

Zakelijk
Zakelijke klanten kunnen een account aanvragen om toegang te krijgen tot het web-portal. Hier kan men aanvragen doen en afrekenen door middel van een maandelijkse factuur. In het web-portal ziet men direct of er een dossier aanwezig is. Het grote voordeel is dat men het ongevaldossier direct kan downloaden terwijl men nog bezig is met het behandelen van het schadedossier. De beveiliging gebeurt o.a. door gebruik te maken van digitale paspoorten. Bestaande klanten hebben inmiddels een aanmeldingsformulier van SPV ontvangen. Heeft u geen brief ontvangen en bent u geïnteresseerd in een zakelijk account dan kunt u contact opnemen op onderstaand e-mailadres.

Aanvragen die per e-mail of per post worden ingezonden, worden met de ingebruikname van het nieuwe systeem niet meer in behandeling genomen.

Vragen kunt u stellen via e-mail.